Veel gestelde vragen

Bezorgen jullie ook?

In overleg bezorgen we ook. Dit zal vóór 11:00 zijn met bijkomende bezorgkosten.

Kaatsheuvel                             €3.50
Sprang Capelle, Waalwijk     €5.00

Bakken jullie ook glutenvrije producten?

Progresgebak en bitterkoekjes zijn bij ons glutenvrij. Andere producten kunnen we helaas niet geheel glutenvrij produceren. Dit komt omdat de bakkerij uit één werkruimte bestaat en hierdoor dwarrelen de glutendeeltjes vrij rond. Onze banketafdeling beschikt over een afgesloten ruimte. Hier kunnen we dat wel.

Een tip voor glutenvrije producten: Kijk eens op de site: www.traindevie.nl. Voorheen waren we afhaalpunt voor deze bakkerij. Zij hebben een zeer groot assortiment aan glutenvrije producten en bezorgen (i.v.m. corona) het ook thuis.

Hebben jullie lactosevrije artikelen in het assortiment?

Jazeker: Hollands grof, vikorn, spelt, witte eierkoek, harde broodjes, kampioentjes, stokbrood, candijkoek, bitterkoekjes.

Op bestelling maken we ook lactosevrije puntjes (min. Afname 30 stuks),
Gelieve deze bestelling min. 2 dagen vooraf te plaatsen i.v.m. het in huis halen van lactosevrije slagroom.

Maken jullie suikervrij gebak?

Hiervoor bieden we een appelbol of appelflap zonder suiker aan.

Kan je ook een halve taart bestellen?

Nee wij bieden geen halve taarten aan. Wel verschillende maten.
Een kleine taart is goed voor 6 personen, middel 8-10 personen, groot 12-14 personen.

Wat is de grootste maat taart die jullie aanbieden?

Een taart kan tot 34 personen gemaakt worden. Dit i.v.m. de grootte van de taartdoos. Anders past het haast niet meer in de koelkast.

Hoelang van tevoren moet ik een bestelling plaatsen?

Bestellingen uit het standaard assortiment 1-2 dagen vooraf.
Banket bestellingen gelieve 2-3 dagen in het bijzonder petitfours of banket met afbeeldingen min. 2 dagen vooraf i.v.m. de nodige voorbereidingen.

Tot wanneer kan ik via de webshop bestellen?

Een uur voordat de winkel sluit, sluit de webshop. Dit heeft te maken met de nodige voorbereidingen voor het uitdraaien van de zogeheten baklijsten. De medewerker die afsluit maakt een overzicht klaar voor de eerst volgende dienst draaiende bakker. Zo kunnen zij direct aan de slag gaan om heerlijk verse producten te bereiden.

Maandag tot 17:00 bestellen voor woensdag
Woensdag tot 17:00 bestellen voor donderdag
Donderdag tot 17:00 bestellen voor vrijdag
Vrijdag tot 17:00 bestellen voor zaterdag
Zaterdag tot 15:00 bestellen voor maandag

Kan er een afbeelding of tekst op de taart gebruikt worden?

Jazeker. Elke gewenste tekst, foto of plaatje kunnen we gebruiken ter decoratie. We schrijven met chocolade en printen op eetbaar papier. Iedere wens kan worden besproken. Afbeeldingen kunnen worden geüpload via de webshop of gemaild worden naar info@bakkerijbierman.nl

Staan er op dit moment vacatures open?

Mochten we opzoek zijn naar een extra kracht dan maken we dat kenbaar op onze social media kanalen en via de winkel. Volg ons op Facebook of Instagram en blijf op de hoogte. Je mag ook altijd een open sollicitatie sturen naar info@bakkerijbierman.nl

Hoe kan ik het beste een product opwarmen?

Voor de meeste producten geldt een opwarmadvies van 6-8 minuten in een voorverwarmde oven op 180 graden. Iedere oven is anders. Controleer regelmatig en houd de kleur goed in de gaten.

Worstenbroodje of andere snack broodjes                  6 minuten
Appelflap                                                                             5 minuten
Appelbol                                                                            10 minuten
(Ham/kaas)croissant                                                       4 minuten
Borrelbrood                                                                        5 minuten
Afbak producten                                                                8 minuten

Waarom zijn jullie voor 10:00 niet bereikbaar?

I.v.m. drukte. In de ochtend is het erg druk en is onze aandacht  nodig bij de winkelklanten of bestellingen. Hierdoor zijn we niet in de gelegenheid de telefoon te beantwoorden. U kunt uiteraard altijd een bericht achterlaten op de voicemail. Die beluisteren we ten alle tijden en bellen u terug indien nodig. Na 10:00 is de rust vaak wedergekeerd en staan we u weer graag te woord.